När e-butikskänslan sitter
Lagerhaus
)
Vi skapade en helt ny e-handelsupplevelse för Lagerhaus i nära samarbete med Norce, en av Sveriges största leverantörer av SaaS-handel.
)
Glädjefylld shopping
Har du någonsin besökt en Lagerhaus-butik? I så fall har du förmodligen känt de brådskande behovet av att addera lite färg i ditt liv. Vi ville skapa samma ha-begär för Lagerhaus onlinebesökare.
)
Design möter användarupplevelse
Welcom hade ansvar för allt som rör användarupplevelsen, såsom design, webbplatsimplementering och optimering. Resultatet? En glädjefull shoppingupplevelse med toppmodern prestanda.
)
)
E-handel är dynamisk, precis som världen runt omkring oss. Det vi tror att vi kan behöva i början av ett projekt kan visa sig vara något helt annat några månader in i projektet. Därför anammar vi en agil inställning på Welcom. Vi börjar med att möta de grundläggande behoven hos de flesta användare. Sedan fortsätter vi att lägga till funktionalitet och optimera det vi redan har byggt, tillsammans med vår kund.
)
)
Tre veckor efter lanseringen av den nya och förbättrade Lagerhaus.se märkte vi följande ökning i engagemang. Är det de inspirerande produkterna som webbplatsen erbjuder, den stabila och pålitliga backend som Norce tillhandahåller eller designen och den felfria användarupplevelsen från Welcom? Vi tror att det handlar om det briljanta partnerskapet som bildades under de månader vi arbetade tillsammans.
+27.8%
Sidor/Session+21.9%
Sidvisningar+27.7%
Genomförda köp)
)